Case Study
611 LEADS IN 7 MAANDEN
Eind 2021 zijn we begonnen met het genereren van leads voor MijnFunding. Dit bedrijf richt zich op ondernemers die een financiering nodig hebben om hun bedrijfsplannen verder te laten groeien. MijnFunding had twee primaire doelen: afspraken genereren uit de leads om rond de tafel te kunnen zitten met de doelgroep, en anderzijds om hun email lijst te vullen met relevante prospects. Aan de hand van een gangbaar funnel hebben we de interesse weten te wekken bij de juiste doelgroep en 611 leads gegenereerd tegen een prijs van €4,73 euro per lead.
611
WARME LEADS
Resultaten
Eind 2021 zijn we begonnen met het genereren van leads voor MijnFunding. Dit bedrijf richt zich op ondernemers die een financiering nodig hebben om hun bedrijfsplannen verder te laten groeien. MijnFunding had twee primaire doelen: afspraken genereren uit de leads om rond de tafel te kunnen zitten met de doelgroep, en anderzijds om hun email lijst te vullen met relevante prospects. Aan de hand van een gangbaar funnel hebben we de interesse weten te wekken bij de juiste doelgroep en 611 leads gegenereerd tegen een prijs van €4,73 euro per lead.
Mensen
bereikt
Doorgeklikt naar de landingspagina
Lead
Klant
Let op: in deze berekening is enkel rekening gehouden met de Facebook advertentiekosten - dit is dus exclusief onze service fee
Hoe hebben we dit gedaan?
Advertenties via Facebook & Instagram
Aan de hand van direct response copywriting wekken we interesse op door in te spelen op een veelvoorkomend probleem voor de doelgroep: het niet krijgen van een financiering. We spelen bewust in op de pijnpunten van de doelgroep waardoor we de aandacht en interesse trekken. In combinatie met de juiste targeting instellingen bereiken we precies wie we willen bereiken: ondernemers die op zoek zijn naar een financiering. Na het overtuigen van de doelgroep met de advertentie klikken ze door naar de landingspagina.
Een landinsgpagina met meer informatie over de dienst
Mensen konden zich beter inlezen op de door ons gemaakte landingspagina. We hebben hierbij natuurlijk rekening gehouden met de huisstijl van onze klant. Het gaat echter niet om design op deze landingspagina, wij vinden de conversie veel interessanter ( hoeveel mensen daadwerkelijk zijn/haar gegevens achterlaat).
Een contactformulier bij interesse
Zodra de prospect meer informatie wil over de dienst van onze klant, kan hij zijn contactgegevens achterlaten. We hebben de rempel wat hoger gelegd voor de prospect door een extra open vraag toe te voegen. Dit zorgt voor een extra filter en kwalificering bij het invullen waardoor de kwaliteit van de leads hoger zal zijn.